четвртак, 30. август 2012.

Центральный парк и malo zabave :)

Sinoć kada sam se spremala za spavanje, razmišljala sam šta bih danas mogla da radim. Ništa mi nije padalo na pamet. Međutim, kada sam se probudila, videh poruku od Toofy-ija, Egipćanina. Naime, njemu je jako žao što nismo u istom delu grada (ima sigurno pola sata vožnje busom do tamo), zato što su oni sinoć izlazili u grad, a ja nisam mogla da dođem. Dosta mi je komplikovano da odem noću do tamo, ali videćemo uskoro da se nekako dogovorimo i iskombinjemo. J Poslao mi je poruku da li sam za šetnju po gradu. On, Petra, Muhammet iz Turske (koga do danas nisam upoznala) i njihovi domaćini bi obilazili grad. NARAVNO!!Kako neću! J Skočila sam iz kreveta, brzo se spremila i prvi put sam sama otišla busom do metroa (50 min vožnje), gde je trebalo da se svi sastanemo. Uspešno sam stigla na odredište. J

Uskoro su svi stigli. Tada sam upoznala Muhammeta i njegovog host-a Innu, kao i njene drugove Dašu, Sašu i Dimu. Skroz su cool i dopali su mi se. J Muhammet je toliko energičan, rekla bih blesav, pričljiv, toliko me je nasmejao danas. Tipičan Turčin, voli da priča više nego ‘leba da jede J. Muhamed iz Egipta nije mogao da dođe, zaginuo je sinoć u klubu J, ali tu je bila moja drugarica Čehinja, Petra. Dan je proleteo, valjda što je toliko bilo zanimljivo. J
E, da, ovo me je toliko danas obradovalo, da sam još pod utiskom. Petra me je zamolila da krenem sa njom do Megafona- prodavnice mob.telefona da uplati kredit, jer Rusi ne znaju engleski, a ja koliko toliko govorim ruski. I dok sam ja objašnjavala prodavačici šta nas dve želimo, prilazi neka žena, pritom je vrlo učtiva i nasmejana, uzima me za ruke i pita odakle sam. Iskreno, bila sam u čudu, nisam očekivala tako nešto. Ja joj kažem da sam iz Srbije, da bi me nakon toga ona izljubila tri puta i rekla kako ona obožava Srbiju i naše ljude i da želi da poseti tu divnu zemlju što pre. Wow! Ostala sam zatečena, ali naravno prijatno. Hej, ljudi nas ne gledaju kao teroriste J.
Zatim, Inna nas je odvela u Центральный парк, zabavni park. Bilo je cool. Išli smo na Zodiak, neko čudo što se okreće J, a zatim na American mountains. J Muhammet je pustio i neku Tarkanovu pesmu, pa smo svi počeli da đuskamo u parku. Svi su nas čudno gledali, ali šta im mi možemo kada ne znaju da se vesele J. Inače, izgleda da sam ja ovde atrakcija, zato što jedina od praktikanata govorim i razumem ruski. Ovi ostali ne znaju ni reč. A ja s ponosom mogu reći da se popravljam. J



















Obišli smo još jedan tržni centar Ройал парк. Veliki tržni centar, sa velikim bioskopom. Možda odem sa ostalima da pogledam neki filmić, videću. J
I na kraju, sedoh  svoju maršutku 1322 J i krenuh za Наукоград Кальцово. Ahahah, tu sam se već pogubila. U maršutki je običaj da prosleđuješ novac onome ko sedi napred, a tarife se naplaćuju u odnosu na pravac (20 do 30 rublje). Ja sam sedela na sredini, tako da kada su pare stigle do mene, ja nisam mogla da zapamtim ko koju tarifu želi. Onda sam ja lepo rekla da nisam iz Rusije i da ne mogu da se snađem. Jedan čičica je pritrčao u pomoć i pomogao mi J.
Moj zaključak za danas je da nis Rusi tako hladni, žele oni da pokažu svoje emocije.... J

Нема коментара:

Постави коментар