уторак, 28. август 2012.

My host family

Odakle početi? :)
Moji domaćini žive nedaleko od Saše, tako da šta god mi zatreba, on je tu. Smeštena sam u delu grada koji se zove Kольцово, grada nauke. Dočekala me je devojčica po imenu Tatjana. Ima 14 godina i toliko je fina i slatka, već sam je zavolela. Sa njom žive 2 brata, Andrej i Dima (blizanci, imaju 9 godina) i majka Julija.
Zgrada je lepa, imam lep pogled sa prozora, ali umalo da se šlogiram kada sam ušla u stan. J Spucalo me je ono čega sam se najviše plašila, u stanu drže dva psa. Jedna je keruša i rekla bih da je veća i starija J, zovu je Maša. Dobro me je onjušila i izgleda da sam dobila zeleno svetlo kod nje. Kulira me i ne izbija iz svoje fotelje. J Ljudiiiiii, zar moram da udišem kereće zadahe, dlake i ostale pikanterije što idu s njima? J E, sad tu je i drugi psić J, više mi liči na pacova J (znam da sam odvratna, ali ako nešto mrzim, to je kada neko drži pse u stanu i to još ako ima decu) Arči. Međutim, toliko je umiljato kerče, da mi više ni ne smeta.
Soba je slatka, u ljubičastim i zelenim tonovima (moja cimerka neće verovati kada bude čitala, ali šta ja mogu, tako me ljudi smestili J), sa divnim pogledom na šumu. Danas je bilo +16,5 C, što je priličan šok za mene, jer dolazim sa +39C, a popodne je padala i kiša.
Dugo sam bila sama sa Tanjom, dete zna jako malo engleski, pa sam ja sa svojim srpskim, ruskim i engleskim komunicirala na razne načine. Razumem ih uglavnom, iako jakooo brzo pričaju, ali meni je problem da sastavljam cele rečenice. Hm, možda mi je bilo do danas, jer sam verglala ruski, ni sama ne znam kako, verovatno kada te muka natera J. Neka, i treba tako, došla sam i da učim ruski. Tanja je gledala moje slike sa putovanja, ja sam joj pričala o Grčkoj i Italiji,a onda smo prešle na Srbiju. J Pustila sam joj par snimaka, pokazala slike, oduševila se. I najbitnije od svega, sporazumele smo se J.
Zatim dođoše dva mala plava Indijanca. J Jako su energični, znatiželjni i slatki. I njima sam malo pričala o Srbiji, ali ne znaju mnogo. Hm, upoznaće je J.
Potom sam šetala sa Sašom, pokazao mi je okolinu. Oko 21h je došla Julija sa posla. Jako je gostoljubiva i prijatna, ophode se prema meni kao da sam odavno član njihove porodice. Mali Andrej mi je od svih najzanimljiviji, jer stalno postavlja zilion pitanja. Već sam ih danas počela učiti engleski. Smislila sam igru sa stikerima. Naime, oni napišu reč na ruskom, a ja je izgovaram, a potom ja pišem istu reč na engleskom, a onda je oni izgovaraju. Posle papire lepimo na zid i svi ponavljamo kao papagaji J. Mogu vam reći, urodilo je plodom već prvog dana. J
Čujemo se

Нема коментара:

Постави коментар