уторак, 28. август 2012.

Prvi obilazak Novosibirska i odlazak u Новосибирский зоопарк :)

Dan mi je počeo sa njihovim palačinkama, блины. Iste su kao naše palačinke. Oko 9:30h je došao Saša po Tanju i mene i krenuli smo  obilazak Novosibirska, a potom zoološkog vrta. Apsolvirala sam vožnju metroom i njihovim ,,машруткама’’(naš kombi sa par sedišta J, ali oni ih obožavaju).























Naučila sam put do grada i kako naći dobru menjačnicu. Nervira me samo to što sam ja, a i ostali praktikanti smešteni u predgrađima Novosibirska, a toliko ima da se vozi do grada. U suštini, princip Beograda. Jako podseća na BG, ali je manje bučan. Obišli smo glavni trg, Площад Ленина, zatim teatar u kome je sada aktelna predstava ,,Faust’’. J Svidelo mi se, sređeno je i puno cveća.
Nakon toga, našli smo se sa Čehinjom Petrom i Vasjom, njenim host-om i Toofy-ijem, moj drugar iz Egipta sa kojim sam najviše pričala preko Skype-a. Konačno da engleski nadvladava ruski J Toliko su super, to me je prilično oraspoložilo, jer nisam bila opterećena kako ću šta da kažem i da li ću se setiti neke ruske reči ili ne. J
Novosibirski zoološki vrt je prilično velik i lepo uređen, ali beogradski je lepši. Sve u svemu, dan mi je brzo prošao, mnogo brže nego juče. I danas je kiša padala, ali nešto kratko. U 2-3 sata ti je i toplo i hladno, ne znaš gde bi sa stvarima. Sve ono što je Sandra pričala za Moskvu. Jeli smo i шашлык (naši ražnjići).
Moram da kažem da ne volim kada ništa ne radim, tako da jedva čekam da idem 1.septembra na razgovor u školu i da počnem sa radom. J
I svašta ja tu napriča, ali ne rekoh neke prve utiske o atmosferi, ljudima, itd. Atmosfera je vesela, reći ću samo troje dece i dva psa. J Okružena sam veselim ljudima, što nije slučaj sa ljudima na ulici, ali ne mogu svi biti opičeni i veseli Srbi J. Hrana im je dosta slična, ne vidim za sada neku razliku. Dosta rade, i stari i mladi, ali su i dosta ležerni, ne jure nigde, sve je laganica J.
Do sledećeg javljanja...
Ćao

Нема коментара:

Постави коментар