недеља, 2. септембар 2012.

Picnic 2.9.2012.


Hhehhehe, još uvek mi je smešno! Da mi je neko rekao da ću u Sibiru posetiti more, rekla bih da je lud :). No, sve je moguće. 
Juče su nam na sastanku nas AIESEC-ovaca predložili da danas idemo na picnic, na plažu. Mi svi pristali, ok idemo negde da se zezamo, ne misleći ozbiljno da idemo na more :). Ali, to je Ob, veštačko more. :) 
Jula je danas radila, pa me je pitala da li klinci mogu sa mnom. Što da ne, biće im zabavno. Međutim, sa mnom krenuše samo Dima i Tanjuška.

Bilo nam je super. Dan je bio savršen za picnic, za druženje. Upoznala sam gomilu AIESEC-ovaca iz Nsk-a, a još se više zgotivila i zbližila sa starim drugarima.
Iris, Kineskinja me je naučila par reči na kineskom. Ljudi moji, to je lomljenje jezika. :) Hheheh, ne znam da vam napišem. Reći ću vam kada se vratim :). 
Gaia nam se razbolela, nije krenula sa nama. Muhammet iz Turske je bio glavna maskota na izletu, toliko je smešan.






Probala sam i neko tipično rusko piće, kažu da se Meдовуxа posle vodke najviše pije u Rusiji. E, pa, meni se baš i ne dopada. :) Mešavina meda i piva. Bljak! :) Mislim, ima vrlo specifičan ukus, ali probah i to čudo :).


Svi smo uživali, ćaskali, razmenjivali utiske, a Dima se čak i kupao, nije mu bilo hladno :). 






Posle izleta, Sam mi je pomogao da kupim neku karticu za modem, ne bih li imala konačno svoj net. Jeeeej, sada iz svoje sobe kuckam vama.:))))))) I am so happy! :)
Hhehehe, usput je čak nosio Dimu. :)


A znate li čime sam najviše šokirana? Ovde ne možete kupiti karticu za telefon ili modem bez pasoša. So weird :)
I tako. Moja prezentacija za sutra je spremna. Prvi čas mi počinje u 9.30, ali od kuće krećem u 8h da bih bila na vreme tamo. Imaću šest časova, pa ko preživi, pričaće. :) hehehhehe, šalim se, jedva čekam da vam pišem sutra. :)
Pozdrav :)

Нема коментара:

Постави коментар