уторак, 4. септембар 2012.

Kao papagaj... :)

Biću kratka, drugi dan škole, ista škola, drugi đaci koji i dalje nemaju predstavu i osnovno znanje o našoj Srbiji. :/ Šest časova za redom, pola sata priče, ponavljam kao papagaj, dosta iscrpljujuće... No, zadovoljstvo mi je da im pričam, jer žele da čuju, žele da nauče. Danas sam radila sa Iris, ali ona se baš i nije najbolje pripremila za prezentovanje (nema internet, pa se tesko snalazi), tako da sam ja uglavnom blebetala :) 

Moji favoriti su i dalje petaci. Najzainteresovaniji, najvedriji, najaktivniji đaci ikada.
 
Moram da kažem da je jako zabavno raditi sa Kineskinjom. Naučila sam dosta novih kineskih reči, naučila sam da brojim do 10. :) Oni na sasvim drugačiji način broje rukama. Ovo je na primer broj 9. :)
Malo zezanja u školskoj kantini nije na odmet, mada nam Toofy fali. Razboleo se :/
Sutra nastupamo u Sedmoj gimnaziji koja je Bogu iza tregera. :) Moram da poranim i da se klackam prevozom dobrih 1,5 sat.:( Znate koliko mrrrrrrzim gradski prevoz, a ovde je nemoguće živeti bez njega. 
Btw, nisam znala da Kaltsovo ima tako lep park i jezero (čak se i kupaju kada se za to stvore vremenski uslovi :)) Imaju sličnu foru kao mi u Vrnjačkoj banji. Zaljubljeni ili vam tek novopečeni bračni parovi :) dolaze i ostavljaju katance na mostiću u parku. 
Tanjuška i ja smo šetale Mašenku. Još uvek sam iznenađena prilično toplim i lepim vremenom. Hm, samo neka ostane tako. :)
Odoh da učim ruski :) Cmok za sve....






Нема коментара:

Постави коментар